California King Bed

Jag är väl inte världens största fan av Rihanna, men california king bed är riktigt bra.

Ibland blir jag så arg på mig själv, speciellt igår! Smart som jag är raderade jag alla bilder på min kamera för jag trodde jag lagt över dem på datan, men TADAAAAAAAAAAAA det hade jag inte! Alla vanliga skittråkiga bilder hade jag lagt in utom Tessis School hous rock uppvisning.... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Hon var super bra, verkligen bäst av allihopa.
Förövrigt börjar jag bli människa igen, feber är borta och jag har inte en hals lika smal som ett sugrör längre, hurra!


Bild innan uppvisningen, tessie på gröna laget.



Alex juluppvisning, åh de var så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0