Angels on the moon

Thanskgiving i torsdags var väldigt bra och mysigt.
Olivia får mig alltid att känna mig välkommen och det uppskattar jag verkligen jättemycket. Enligt dem, är de min andra familj här i San diego. Det stämmer ju faktiskt rätt bra.
Middagen var jättegod och kalkonen också. Tur att jag åt TG middag i tisdags också med min familj här, annars hade jag nog inte överlevt hiken haha.
Efter middagen fick alla vid matbordet ( rajs släkt vad där så vi var väl runt 18 pers ) säga vad de var tacksamma för. Det var riktigt mysigt och jag fick lite hemlängtan faktiskt. De pratade om hur tacksamma de var att hela familjen kunde samlas såhär till en högtid. Kommer bli lite jobbigt att fira en till jul utan min familj, och en till födelsedag. Fast denna julen har jag ju min syrra här så det ska bli skitkul. Hon och jag lär väl inte fira svensk jul, för då är vi i Laguna beach, men amerikans ska vi fira med min familj här den 25;e dec.
För prick ett år sedan, första advent, så var Tobbe och jag i Puerto Rico. Känns lurigt att jag firade första advent ute i öknen iår i ett tält med Fanny och två kineser.

Vad jag tänkte komma till är vad jag är tacksam för;
Hela det här året, det har varit otroligt underbart och lyckat.
Allt jag fått uppleva.
Alla mina fina nya vänner här.
Mina nya extra familjer.
Min fina familj hemma i sverige.
Att alla jag älskar mår bra och är lyckliga.
Min underbara pojkvän som har hållt ihop med mig nästan ett helt år, fast jag varit på andra sidan jorden.
Mina söta kompisar i sverige, som jag saknar himla mycket.
Och att jag tillslut också mår bra och är lycklig. Mer kan jag inte begära.

Later



Kommentarer
Postat av: mamma

Fin bild och fina ord; som vi sa - du är så förståndig nu, vi känner knappt igen dig!

p.s. Om du får ngt i posten, spara det till fredag!

Puss och kram från oss

2010-11-29 @ 07:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0