Gravity

Helgen har sprungit förbi som vanligt.
Fredagen var jag och Fanny på den nya Harry Potter-filmen. Lite halvsorlig och mörk film, men jag har ju sett alla andra filmer så jag vill se resten.
Lördagen bestod av spöregn och shopping i Fashionvalley. Jävla idot jävel som hade lämnat en fet buckla på min bil, antagligen någon som sparkat in i dörren bara för att jävlas. Min värdpappa ska kolla om den går att banka ut imorgon, annars blir det att polisanmäla allt. Sedan åkte jag och Fanny hem till mig, jennifer skulle jobba, och hänge med min familj här och käkade middag.
Söndagen tränade jag på gymet, latin heat hehe. Efter det åkte vi till malet och hade det trevligt. Blev ett par skor och lite Pat and Oscar. Sedan Wii spelande med min familj hemma.
Nu har jag en vecka ledigt, tummen upp för det!

Later



Jag saknar min älskling.

Kommentarer
Postat av: Hermannada

Very resourceful, thank you dave

2011-01-13 @ 12:34:52
URL: http://hermannada.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0