What about love?

Efter en natt med typ 2 timmars sömn körde jag min syster till flygplatsen vid halv 4. Dagarna här har gått sjukt fort, och nu jobbar jag som vanligt igen. Eller vanligt och vanligt, det är sista jobbveckan nu. På lördag kommer den nya au pairen, och ikväll kommer två av Bills vänners barn hit, spännande med 4 20åriga tjejer huset hehe.
Julen här var jättebra, jag fick så roliga paket.
En kaffemugg med GLEE på ( vi har glott sönder glee här ), kaffemuggar med san diego på, san diego julkula, kaffe från tourtuga, ( någon som ser ett kaffemönster? ) lite paket i min egna julstrumpa och det bästa, en kamera. Så nu följer två nya elektronik saker med mig hem, min flipvideocamera som jag fick när jag fyllde år och kameran. Tillbaks till sagan, här är lite saker ullen och jag hittat på ;
  • La Jolla
  • Down town med hamnen och horton plaza och gaslamp quater. En parkerings bot på 24 dollar också, hurra.
  • PB med kvällsmat på Joe's Crabsack
  • SHOPPA
  • Mexicos gräns och outlet där
  • Mat i feta lass, nu tänker jag inte äta ute på ett år! Cheescake factory, Rubis, Hard rock café osv.
  • Solning vid poolen och bad, skönt med uppvärmd pool.
Nu åker jag hem om 9 dagar, detta är knäppt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0